Bewonerscommunicatie

Bewoners en communicatie



Betrokken en sociaal 

Als het gaat om het communiceren met bewoners, kijken we graag verder dan alleen de afzonderlijke woningen. Tijdens een renovatieproject is de doelstelling natuurlijk om de leefbaarheid van de woning te verbeteren, maar leefomstandigheden gaan verder dan alleen de eigen woning. Door goed samen te werken met opdrachtgevers, de bewoners en andere partijen dragen wij bij aan het verbeteren van de leefomstandigheden van de gehele wijk. Wij houden tijdens renovatie- en bouwwerkzaamheden altijd oog voor de menselijke kant van onze projecten en zorgen er voor dat bewoners zo goed mogelijk op de hoogte zijn. 

Bewonersinformatie 

Middels bewonersinformatieboekjes, startwerkbrieven en ons digitaal klantenportaal informeren wij de bewoners voorafgaand, tijdens en na uitvoering van onze werkzaamheden. Wij leggen in het bewonersinformatieboekje uit wat wij gaan doen, wie onze contactpersoon is, waar en wanneer de werkzaamheden uitgevoerd worden en hoe lang deze gaan duren. De bewoners hebben ook toegang tot het digitaal klantenportaal op onze website. Hier staat alle informatie voor bewoners, opdrachtgever, ketenpartners en onze medewerkers zoals onder meer de planning, de werkzaamheden, de contactgegevens en is het mogelijk om direct met ons contact op te nemen of foto’s met ons te delen. 

Na afloop van de werkzaamheden vragen wij alle bewoners om een enquête in te vullen, waarin wij vragen hoe onze werkzaamheden ervaren zijn. Wat ging goed en waar liggen de verbeterpunten? Op deze manier willen wij ons continu verbeteren. Met deze middelen houden wij tijdens de voorbereiding, de uitvoering en oplevering contact met alle betrokkenen.

 
Contact
Neem contact op of kom een keertje bij ons langs
Painting Holland Groep
Sluispolderweg 5
1505 HJ Zaandam
  075-631 31 60
Op de hoogte blijven?
Schrijft u zich dan hier in
voor onze nieuwsbrief.
Wilt u ons volgen?